Espirili Sözler

Espirili sözler kısa sayfamızda sizleri gülmekten kırıp geçirecek kadar güzel ayrıca sosyal paylaşım sitelerinde paylaşmanız için de bu espirili sözleri resimli olarak hazırladık. Yok biz bunları beğenmedik bizde daha güzel ve kimsede olmayanlar var diyorsanız sizde yazın yayınlayalım.

Espirili Sözler

Espirili Sözler

Seni görünce nefesim kesildi. Umarım suni solunum yapabiliyorsundur..

Aşk dediğin yol çalışması gibi olmalı, asla bitmemeli..

Neymiş efendim öyle birden sevemezmiş. Vade farksız 12 taksit yapıyoruz, öyle sever misin?

Aşkım sen tam bir çiçeksin. Yaaa ne çiçeğiyim peki? + G*t lalesi…

Tüm çikolata markaları da sapık; albeni, sarelle, tadelle

Hasretin öldürdü beni! Şimdi geceler çaresiz. Şimdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Çok yorulmuş olmalısın. Bütün gün beynimin içinde koşturup durdun..

Mutluluk herkesin hakkıysa eğer kesinlikle birisi benim hakkımı yiyor.

Kuaförden çıkan kız öz güven patlaması yaşarken, berberden çıkan erkek eve gitmenin en kısa yolunu arar.

Aşk dediğin şey bitki isimleri başlar ancak hayvan isimleriyle sona erer.

Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

Ben zor bir insanım ne demek? Üç bilinmeyenli denklem misin, polinom musun, integral misin?

Kapının önünde aşk yapma aşkın gözü kördür ama komşuların ki asla.

Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!

Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. Sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi vereceğim, sev ama incitme!

Bazı asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek. Seni seviyorum!

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir. Şimdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle. Seni seviyorum!

Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!

Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.

Gözleri uzaklıklar değil, bazen de göze alamadığımız yakınlıklar acıtır.

Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.

Hayatta hiçbir şey ilk aşkın yerini tutamaz insan sevse bile o ilk ask hiç unutulmaz.

Bana laf atan kızlara sesleniyorum , Yapmayın sizinde abiniz babanız var.

Bitmeyen şarj, gitmeyen sevgili, sınavsız okullar istiyoruz.

Öyle bir operatör istiyorum ki müşteri hizmetlerini arayınca sen kapat biz arıyalım desin.

Kız arkadaşıma sana kirli sakal yakışmıyor bence kesmelisin diyemedim ya la.

Espirili Sözler Resimli
İlk görüşte aşka inanır mısın yoksa gidip tekrar mı geleyim?

Bir kadın, “git başımdan yalnız kalmak istiyorum” derse, gitmeni değil, kalmanı istiyordur. Belkide gitmeni istiyordur. Kadınları anlamak zor.

Kızın teki facebookta duvarına “yengeç burcu kadını yalandan ve aldatılmaktan hiç hoşlanmaz” yazmış. Lan sanki diğer burçlar aldatılınca halay çekiyor.

Şimdi anlıyorun Mona Lisa tablosunun neden bu kadar sevildiğini; kadın konuşmuyor abi.

WC’de kapıyı kilitlersin. Biri gelip kapıyı açmaya çalışır, açamaz ve “Dolu mu?” diye sorar. “He boş. Kapıyı kitledim, havalandırmadan kaçtım.”

Patronuma “Yeni arabanız çok güzel” dedim. “Eğer kendine hedefler koyar, çok çalışır ve işini iyi yaparsan öbür sene daha iyisini alabilirim” dedi.

Ayna karşısında yaptığım mallıkları yanında rahatça yapabileceğim insanı merakla bekliyorum.

Yeni doğan çocuğa “kamuran” adını vermekte nedir? Çocuk resmen hayata 35 yaşında başlıyor.

Kuaförden çıkan kız özgüven patlaması yaşarken, berberden çıkan erkek eve gitmenin en kısa yolunu arar

Adamın biri komşuya gitmiş hamile kalmış. Çünkü komşu kapıya kadar geçirmiş.

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin

Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur.

Kızılderililere derileri kırmızıya çaldığı için kızılderili dendiğini 25 yaşında öğrendim. Daha önce ben bu adamlara Kızıldelili diyordum.

İnan seni sevecektim ama hayvanlara haksızlık olur diye vazgeçtim.

Yaşıtların evlendi sen ne zaman evleniyorsun diye soran teyzelere, yaşıtların öldü sen ne zaman ölüyorsun diyor muyuz?

Nescafe bile üçü bir arada ben hala yanlızım.

Acıların dermanı ağlamak olsaydı Eczacılar soğan satardı.

Küçükken anneyle kavga edip odanın kapısını hızlı bir şekilde çarptıktan sonra “acaba dövmeye gelecek mi?” bekleyişi vardı.

Annelere göre su bardakları 3’e ayrılır: günlük su bardakları, misafirlere özel su bardakları, dokunulmazlığı olan vitrindeki su bardakları.

Semer seçilirken eşeğin fikri değil ölçüsü alınır. Demem o ki, insansan fikrini eşeksen ölçünü alırım.

Dilenciden para çalayım dedim, tekerlekli sandalyedeki adamı ayaklandırdım çok mübarek bir insanım.

İnsan 7’sinde neyse 17’sinde klarnet, 27’sinde flüt, 37’sinde saksafon falandır herhalde ne bileyim.

Parayla Saadet olur, Merve olur, Hale olur, Jale olur. Parasız en fazla Naciye ne biliyim Hayriye falan olur.

Otobüste mesajlaşırken yazdıklarımı okumaya çalışan teyzeye ön kamerayı açtım neye uğradığını şaşırdı bismillah diye çığlık attı.

Adamın boyu 1.45 gırtlağıma kadar borcum var diyor. Al şu 20 TL’ yi git öde borcunu. Dert ettiği şeye bak.

Sanırım internet bana aşık. Ben giriyorum, böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar, yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.

Ulan benim evim Bim’e yakın herifin ki Burger Kinge, Starbucksa. İnsan psikolojikmen fakirleşiyor.

Aynı hatayı iki kez yapmam ben… En az 5–6 kez yaparım ki iyice emin olayım… Sağlamcı bir yapım var benim.

Yapılan araştırmalara göre; kadınların çoğu 30 yaşına kadar trip 30 yaşından sonra ise terlik atıyor.

—Canım çayını tazeleyim mi? +Bayat çay mı koydun? —Hayır, yani çayını yenileyim mi? +Eski mi bu çay? — Zıkkım iç.

Üstüne benzin döküp yakmak istediğim o kadar çok insan var ki. Benzin zammı yüzünden erteleyip duruyorum.

Şarjım %100 olunca kendimi süper kahraman gibi hissediyorum, tren altında kalacak küçük bir çocuğu kurtarabilirmişim gibime geliyor.

Kanka şu arkadaki kıza baksana çaktırmadan (sandalyeyi çevirip baktı, dönerken 2 kişiyi devirdi, “Bu mu la”) diye bağırdı.

Londra’da ulu orta yeyip içenlere oruç tutmuyorsunuz, bari tutana saygınız olsun, ayıp be dedim. Sen de yiyorsun dediler. Ben seferiyim dedim.

Kızın 15 tane fotoğraf albümü var isimleri: Ben, pen, yine pen, aa pen, bak buda pen, fıratpen, pimapen…

Ben tam bir şey düşünüp dilek tutmak istiyorum; ama tam o ara hayat karsıma çıkıp ”al; bu üçün biri sen bunu tut ” diyor ya la.

Takı takma törenlerinde kimin ne taktığını aklında tutan teyzelerde ki hafıza gücü hiçbir elektronik cihazda yok.

Hobileriniz? +Yatmak. Fobileriniz? +Yatamamak. En sevdiğiniz spor? +Sırt üstü yatmak. En sevdiğiniz aktör? +Engin Altan Düzyatan

Bayinizden ısrarla isteyiniz ne la. —Abi gazete verir misin +Hayır, yalvar. —Abi kulun köpeğin olayım, çoluğum çocuğum var.

Resimli espirili sözler
Ayıya dayı demek mi? O da neymiş ki, ben bir öküze aşkım demişim.

Kıskanan bir kadın, Sherlock Holmes kadar araştırmacı, Angry Birds kadar kızgın, testere kadar psikopat olabilir ama candır o can.

Neden mi ders çalışmıyorum? Çünkü bana bir şeyleri zorla öğretmeye çalışan bu dayatmacı sisteme karşı. Şaka şaka hacı ben sıkılıyorum ya ondan.

Millet elini sallasa ellisi. Ben elimi sallasam bu şansla kapıya pencereye vurup kırarım. İki ay alçıya alırlar yeminle.

Meteorolojiden açıklama: Evden çıkarken yanınıza şemsiye, güneş gözlüğü, yağmurluk, güneş kremi, kışlık kaban, mayo alın.

Biz Anadolu’ya göç ederken; Çinliler falan bizim arkamızdan ” gerçekten gittiler mi lan ” diye baktıkları için gözleri kısıldı.

Herkes 15 tatile girerken çok çalışacağım der. Ancak çalışamayız. Peki, mutsuz muyuz? Tabi ki de hayır. Çok mutluyuz.

Hani bazı anlar vardır; insanın nefesi kesilir soluksuz kalır, kalbi hızlı hızlı atar. İşte biz buna aşk dedik ve yardım etmedik, adam öldü lan.

Geçen arkadaşla karşıdan karşıya geçeceğiz, sonra dedim ki “Ağa zaten karşıdaysak neden karşıya geçiyoruz?” geçmedik, oturduk bunu düşünüyoruz.

Bir ayakkabının siyahı ve beyazı arasında kalıp 2 saat düşündükten sonra, kırmızısını alan canlıya kadın denir.

Almanca: wiedersehen İngilizce: see you Türkçe: tamam canım kendine iyi bak öpüyorum oldu hadi hoşçakal tamam hadi görüşürüz tamam hadi oldu.

Telefonu şarja koydum %100 beklerken bide baktım ki %7. Evladını kartal kapmış Fatma Girik gibiyim şu an.

Hemşire “kan değeriniz düşük” deyince utanıp başım önde odadan çıktım. Fakirlik damarlarıma işlemiş resmen! Kanımda bile değer yok.

Hiçbir kafede, lokantada, tek kişilik masa yok. Toplum bile yüzümüze vuruyor yalnızlığımızı, yazıklar olsun.

Telefonumun şarjı %1 olduğunda prize koşarken kendimi hastayı acile yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.

Finallerde; önce soruya bakarım soru mu diye. Sonra sorana bakarım adam mı diye. En son da büt tarihlerine bakarım yakın mı diye…

“İyy tipim değil” dediğin kişiye sonradan aşık olman, hayatın sana “ahan da ağzına sıçtım işte” deme şeklidir.

Ajda Pekkan “Bizim zamanımızda insanlar birbirine karşı daha anlayışlıydı” demiş. Haklı valla. Osmanlı’nın hoşgörüsünü bilmeyen yok.

Gece korktuğumda yorganı üstüme iyice çekerim. Çünkü katil gelecek: “olamaz üzerinde yorgan var hiçbir şey yapamam” deyip gidecek.

Annem odanı topla deyince “Ben sözelciyim, toplayamam” dedim. Annem de “Ama ben sayısalcıyım, iyi çarparım.” Dedi.

Misafirin çocuğu “Abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “Ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.

Markete gidip “bana bi çakmak lazım” dedim, adam arkaya geç geliyorum dedi. Bekliyorum şu an, çakmağı bulamadı sanırım.

Teyzemin kocasına babam “bacanak”, dayım” enişte”, dedem “damat”, kuzenim “baba” diyor. hiç güvenmiyorum o adama, ne olduğu belli değil.

Para verip dershaneye gidiyoruz ama hoca gelmeyip ders boş geçtiğinde seviniyoruz. Zengin miyiz geri zekâlı mı anlamadım lan.

“Soğuk içiniz” sana ne lan. Parasını sen mi verdin? İstersem kaynatır içerim. İstersem ılık içerim. İstersem içmem. Al içmiyorum.

Eskiden çarpışınca kitaplar düşerdi. Şimdi iphone’lar samsung’lar düşecek, aşk falan da olmaz. O kadar para vermişim direkt kafa atarım.

Deli gibi sevdim, manyak gibi evlendim.

Evet sıra sizde: Sizde buradakilerden farklı kendi espirili sözünüzü mesajınızı yazmak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Nazlim.Net

"Espirili Sözler" için toplam 19 yorum yapmış

  1. GÖR BAK   11 Mart 2016 at 21:06

    DAHA YENİLERİ ÇIKTI BE SENE OLMUŞ 2016 TI HALA DAHADA SİZ ORDAMISINIZ

    Cevapla
  2. hayrettin   07 Aralık 2015 at 21:11

    geçen bi kepçe sürdüm leanorda da vinci

    Cevapla
  3. fahriye   09 Nisan 2012 at 19:04

    AKILLI oL AkLıNı AlIrImMmMmMmmmmMMMMMMMMMMMMMMM

    Cevapla
  4. fahriye   09 Nisan 2012 at 19:03

    ÇeKeMeDiLeR GüLüM hAlAt kOpTuUuUuUuUuUuUuuuuUUUUUUUU

    Cevapla
  5. yaren   09 Nisan 2012 at 11:25

    bizi çekemediler halat koptu :D

    Cevapla
  6. hasan   16 Ağustos 2011 at 23:09

    güzel şeyler

    Cevapla
  7. deli kız   15 Ağustos 2011 at 08:52

    kimyayı müfredettan kaldırmışlar neden?
    çünkü kim olduğunu bulmuşlar

    Cevapla
  8. deli kız   15 Ağustos 2011 at 08:51

    olay sandığın gibi değil bavulun gibi

    Cevapla
  9. betül   01 Ağustos 2011 at 13:04

    Yatağımın adını nur koydum , artık nur içinde yatıyorum :D

    Cevapla
  10. oğuzhan   29 Haziran 2011 at 21:50

    arada bir gözlerim dolar,gülüşün euro

    Cevapla
  11. serseri kızın aşığı qarizmatik serseri   23 Şubat 2011 at 12:05

    mersedes ne zaman dogurur? cevap opel korsa

    Cevapla
  12. korgalalı   11 Şubat 2011 at 15:03

    GÖKYÜZÜNDE YILDIZ OLSAYDIM
    İLK ÖNCE SANA KAQYARDIM

    Cevapla
  13. :))))))   07 Aralık 2010 at 10:04

    BUNLARI YAZANLAR HEP SEKLEM

    Cevapla
  14. SERSERİ KIZ   06 Eylül 2010 at 16:20

    UĞUR ABİ BUNU OKUYORSAN EĞER BİL Kİ BEN SENİ ABİM GİBİ SEVİYORUM.

    Cevapla
  15. SERSERİ KIZ   06 Eylül 2010 at 16:19

    AŞK MİNİ ETEĞE BENZER ÇOK ŞEY GÖSTERİR AMA ASIL ŞEYİ GÖSTERMEZ:)

    … SERSERİ KIZ…

    Cevapla
  16. sümeyye   24 Temmuz 2010 at 17:20

    KALBIMI VERDIM ONA SAKLASIN DIYE SALAK BUZDOLABINA KOYMUS KOKMASIN DIYE…

    Cevapla
  17. DmLa   30 Haziran 2010 at 23:26

    Aşk TahterevaLLiye Benzer Biri Ona Güç verdikçe Diğerinin G*tü kaLkar xDé

    Cevapla
  18. engin47   02 Şubat 2010 at 00:11

    bizi çekmiyenler çanak antel taksınlar

    Cevapla
  19. engin47   02 Şubat 2010 at 00:09

    güzel espiriler

    Cevapla

Leave a Reply

Your email address will not be published.